Szkolenie ZGWL: Prawne aspekty doręczeń elektronicznych w postępowaniu administracyjnym

19 lutego 2025 roku Zrzeszenie Gmin Województwa Lubuskiego zorganizowało kolejne szkolenie dla przedstawicieli samorządów. Tematem spotkania były doręczenia elektroniczne, które od 1 stycznia 2025 roku staną się obowiązkowe w postępowaniach administracyjnych.

Kluczowe zagadnienia szkolenia

Podczas spotkania omówiono istotne aspekty nowych regulacji, w tym:

  • Funkcjonowanie e-doręczeń w administracji publicznej,
  • Odpowiedzialność operatora i użytkowników systemu,
  • Harmonogram wdrożenia nowych przepisów,
  • Praktyczne konsekwencje zmian dla jednostek samorządu terytorialnego.

Ekspercka wiedza i praktyczne wskazówki

Szkolenie poprowadził Karol Kupień, radca prawny z Kancelarii Radców Prawnych Jerzmanowski i Wspólnicy, specjalizujący się w prawie administracyjnym i funkcjonowaniu JST. Dzięki jego doświadczeniu uczestnicy mogli uzyskać szczegółowe informacje na temat nowych wymogów oraz sposobów ich wdrożenia w codziennej pracy urzędów.

Aktywny udział samorządów

W szkoleniu wzięło udział 35 uczestników, którzy aktywnie uczestniczyli w dyskusji i zadawali pytania dotyczące nadchodzących zmian.

Dziękujemy wszystkim za udział i merytoryczną wymianę doświadczeń. ZGWL kontynuuje organizację szkoleń wspierających samorządy w dostosowaniu się do nowych regulacji – kolejne wydarzenia już wkrótce!